Shein.com - recenze

17.07.2017

Asi jako každá holka jsem se nechala zlákat stránkou shein.com a jejími celkem pozitivními recenzemi a rozhodla jsem se tam udělat nákup. Mají tam velmi stylové moderní kousky, takové ty, které závidítě ostatním holkám, ale samy je neseženete.

Když se přepočtou ceny, tak to není úplně nejlevnější, pouze jak je cena v dolarech se to zdá. Cenově mi Shein přijde tak na úrovni HM, nebo New Yorkeru.

Poštovné tam činí 15 dolarů, pokud objednávka přesáhne 50 dolarů, je poštovné zdarma. Dodací doba je psaná 5-28 dní, mě balíček přišel za 10 dní od objednání, což ve finále špatné není. Pouze zásilku nejde nijak sledovat a netušíte, kdy a jak přijde.

Objednala jsem si celkem 4 kousky. Jak to dopadlo?

Prošívaná kabelka černá: maličká elegantní černá kabelka. Na tu jsem se těšila nejvíc. Bohužel to, co přišlo mě zklamalo, byla celá pomačkaná, tak, že to nejde napravit, vzadu zbytky lepidla. Prostě nic co by jste chtěly nosit a vypadalo to tak krásně jako na fotce. Mimo to neseděl rozměr.

Krásné černé kraťasy s mašlí, vypadají na první pohled tak zajímavě a elegantně, ale realita byla jiná. Kraťasy bych mohla obléknout 2x, absolutně jiný materiál než ten lehoučký elegantní co byl na obrázku, lesklý, tlustý a neforemný. Prostě jedním slovem - katastrofa!

Nude topík s odhalenými zády: prostě takový ten obyčejný top s odhalenými zády, fotku jsem již nenašla, ale zaujal mě barvou, taková hezká světlá nude možná lehce tělová barva, místo toho přišla taková hnědo khaki hnusná barva. Top je kratší než měl být, tudíž pro někoho kdo nemá rád crop topy jako já nenositelný. Jinak materiál a střih celkem ujde.

Černý top s výšivkou: jediný kousek, ke kterému nemám moc co vytknout, střih dobrý, nášivka kvalitní, pouze to mělo být tričko a ne crop top, bohužel i do vyšších kalhot je to krátké. Jinak pěkné.

Celkový dojem z eshopu? Objednala jsem si 4 věci, 4 budu prodávat, z toho ze tří jsem byla vyloženě zklamaná. Tudíž to byla má první i poslední objednávka. Raději si počkám na slevy v Abercrombie, Hollisteru, nebo si zajdu do HM a udělám líp.

Rada na závěr? Čínské eshopy neriskujte, prostě se to nevyplatí i když člověk věří snadno fotce, ale raději si zajeďte nakoupit třeba do Primarku, kde jsou ceny nižší než na Shein a tím, že si vše lze vyzkoušet a prohlédnout předejdete zbytečným omylům a zklamání.

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky