Update od posledního článku

19.10.2023

Ahoj, dlouho jsem nepsala. Ani vlastně nevím proč. Asi proto, že se z mého života stal jakýsi divný zmatek všeho - vysoká škola, nejasné vztahy, problémy a pořád dokola. Ale hlavně asi proto, že jsem absolutně nemohla najít sama sebe abych k vám i sama sobě byla upřímná.

Od posledního článku to již pár let je a po letech jsem svůj blog našla, pročetla si je, zasmála se, slzička ukápla a řekla jsem si, že bych asi mohla mít co předat jak v současné době, tak sama sobě do budoucnosti.

Takže začneme od začátku, než tu najdete plno smysluplných článků, které budou mít co předat - takže, jaké byly největší změny od posledního článku a revize roku 2019?

Největší změnou byl asi proběhlý covid, zvláštní psychicky náročné období, které v každém zanechalo kus něčeho. Když na to tak vzpomínám zpětně, tak i trochu lituji, že jsem to období lépe "nevyužila" a nestala jsem se lepší člověk, akorát, že jsme všichni dělali šlehané kafe a trávili čas na Tik Toku, ale tak důležité je, že jsem teď a tady.

Další "velkou a velmi překvapivou" změnou je, že nám to s Martinem nevyšlo - čekali jste něco jiného? Samozřejmě po Martinovi přišly další kratší i delší vztahy, ale v současné době jsem sama, ale v nejlepší verzi na to s někým reálně začít vztah, který si nepotáhne velké šrámy a rány z minulosti.

Samozřejmě, že jsem za ty roky zažila i velké hezké cestovní momenty - povedlo se mi podívat se na koncert NF v Berlíně, byla jsem v Paříži, kde jsme měli nádherný pokoj s výhledem na Eiffelovku, letěla do Dubaje, kde jsem poprvé viděla mořské potvůrky v moři. Další navštívené destinace byla Belgie, kde jsem si ze svého trvale listu odškrtla nádherné Antwerpy a po letech jsem se opět vrátila do New Yorku. Strávila vtipnou noc v hotelu s babičkou ona Hluboké a nakonec jsem si ze svého listu odškrtla i nádherné Bavorsko a zámek Neuschwanstein, což je naprosto pohádková destinace a i přes to, že mám ráda městské dovolené tohle byl jeden ze zážitků, na který nikdy nezapomenu.

Dokončila jsem jednu školu a přihlásila se na druhou s vidinou lepší budoucnosti, lepších vztahů a najití partnera… Můžete hádat co? Se školou jsem pohořela, že bych si našla nějaké extra kamarády a natož partnera? To se také úplně říct nedá.

A co se týče mého vztahu ke sportu, zdraví a sama sobě? Nějakou dobu jsem běhala, nějakou chodila do fotka, nějakou bruslila, ale ve finále žádné tyto pokusy nikam nevedly, což mě mrzí a ráda bych s tím něco udělala do budoucna.

Co se naopak nezměnilo? Zřejmě mám pořád ten stejný divný a sarkastický smysl pro humor.

Také jsem se naučila více ocenit tu osobu, kterou jsem byla a která mi pomohla se dostat sem, do bodu, kdy už mnoho věcí vím a na mnohých zvládnu pracovat a už téměř vím, kdo jsem a co chci.

Takže ano, jsem zpět a doufám, že další články vám přinesou víc, než updaty z mého života (i když i přes to všechno ten život dokáže občas psát neuvěřitelné příběhy).

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky