Můj rok 2018

01.01.2019

Můj rok 2018 byl opět zatím tím nejpřelomovějším rokem v mém životě. Když jsem si procházela, co se stalo, tak se toho stalo opravdu hrozně moc, ani vlastně si to člověk neuvědomuje, dokud si to neprojde.

V lednu jsem se zaletěla (poprvé jsem letěla sama) podívat poprvé do Londýna, kde bylo krásných 10 stupňů a sluníčko a poznala nového kamaráda, ochutnala poprvé Pho. Strávila pár dní v Praze se svojí kamarádkou a leden zakončila antibiotiky.

Únor jsem začala spoustou kávy a na konci února zajela navštívit svojí kamarádku do Ostravy já.

V březnu jsem nabírala síly a navštívila krásné wellness, pořídila jsem si nové brusle a dostala další antibiotika a na konci měsíci navštívila krásné Puro Gelato s Tomášem.

V dubnu jsem na své narozeniny opět odletěla do Londýna, tentokrát na trošku dýl. Snědla jsem další Pho a opět se koukala na přechodech první do prava. V dubnu jsme také s rodinou zahájili grilovací sezónu a své narozeniny jsem dodatečně s rodinou oslavila v Oblaca baru na Žižkovkém vysílači. Strávila jsem skvělé odpoledne s Barčou na Náplavce a měsíc zakončila pár drinky v Nebi.

Květen jsem začala opět kávou v krásné cukrárně Myšák s dobrým kamarádem a pár dní na to jela navštívit prarodiče. Vydala jsem se do Berlína, kde jsem byla bruslit v klubu SO36, což byl jeden z nejlepších zážitků roku 2018 a konečně jsem navštívila vyhlášenou Pho restauraci a kavárnu House of Small Wonder a obojí si zamilovala! Ke konci měsíce jsem strávila skvělý den v Aquapalace Praha a 28. Května jsem dala výpověď ve Forever 21.

V červnu jsem odletěla na týden do Paříže, kde jsme navštívili i Disneyland a nemohla jsem se nabažit výhledů z krásného balkónu hotelu Alexandrine Opera. V Paříži jsem si také poprvé v Mc Donalds nakonfigurovala vlastní burger. V červnu jsem také strávila jeden večer (4 hodiny a 41 minut) na Skypu s kamarádkou a popovídala si jak dlouho s nikým ne.

V červenci jsem snědla hodně zmrzlin a napsala hromadu tweetů a nezapomněla ani na kafíčkování s přáteli. Oslavila svůj svátek s mamkou v kině a dostala jsem den na to ten nejhezčí dárek co jsem mohla dostat. 28 července jsem měla poslední směnu ve Forever 21 a odcházela jsem s jasnou budoucností.

V srpnu jsem užívala volna a opět začala běhat. 8 srpna jsem udělala takovou malou párty pro dva a skončil z toho upřímný rozhovor na zahradě do 2 do rána při padajících hvězdách. A já poprvé viděla spadnout hvězdu. Vypila jsem další alkohol a kávu a uběhla delší vzdálenosti. Vydala jsem se také na ranní focení do centra Prahy a poznala další úžasnou kamarádku. Srpen jsem zakončila výletem do Ostravy, kde jsem si myslela, že jsem si napravila rozpadlé přátelství.

V září jsem stále bruslila a 8.9. Jsem se zaregistrovala na Tik Tok. Byla jsem na kávě se skvělým klukem a pořídila si nový mobil. Bohužel září přineslo i špatné zprávy a to, že Kikča musel na další operaci. 22. Září jsem se vydala opět do Berlína, navštívila svojí oblíbenou restauraci i kavárnu a bydlela v krásném 5 hvězdičkovém hotelu. Bohužel všechno ale tak skvělé nebylo.

5. října jsem šla s taťkou na koncert Alphaville a opravdu si ho užila. Kikča už se začal uzdravovat a já byla na dalším skvělém kafi po strašně moc letech s Kájou. 14. Října jsem byla na letišti s klukem, u kterého jsem měla pocit, jako bysme se znali celý život i když jsem ho viděla poprvé. Znovu přijela kamarádka z Ostravy a strávili jsme několik skvělých dní v Praze, navštívily Chloe a opily se. Bohužel jak to mělo rychlý začátek, tak rychlý to mělo konec.

V listopadu jsem dostala pozvání a krásné šaty na Pražský hrad do Španělského sálu, pracovala víc než kdy jindy a navštívila skvělý kubánský bar. Užila si večer Národní ceny kvality České republiky a pořádně to přehnala se zákusky na rautu.

Prosinec jsem začala čekáním na to, až tatér otevře Booking a k mému překvapení jsem se k němu dostala. Vyrazila ke kadeřníkovi do Ostravy a poznala novou kamarádku na kafi. A poprvé jsem od kadeřníka odcházela spokojená. Prosinec jsem zakončila poslední cestou do Berlína a pořádně si to celé i navzdory počasí užila. Po návratu domů jsem stihla večeři s kamarádem a dostala skvělý dárek. Pak už jsem se připravila na Vánoce a oslavila je s rodinou. 

Teď je Silvestr, překročila jsem hranici 5800 odběratelů na Tik Toku a 177k liků a já tohle napsala a vlastně nad tím brečím, přemýšlela jsem, kolik lidí jsem v životě ztratila a jak se můj život změnil. Ale zase jsem poznala spousty skvělých lidí a spousty nových zážitků a za to bych vám všem chtěla hrozně poděkovat! 

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky