Capitola Watches - recenze

12.07.2019

Po delší době vás všechny zdravím. Je to už nějaká doba, co jsem se rozhodla, že bych chtěla celokovové zlaté hodinky. Jelikož moje oblíbená značka Daniel Wellington nemá zlatou, ale pouze zlatorůžovou, začala jsem hledat jinde. Samozřejmě jedny z prvních značek, co jsem takové hodinky našla byly Cluse a Paul Valentine, kde se cena pohybovala okolo 2500,-. Což co si budeme povídat je prostě celkem dost.

Pak mi jeden večer napsala kamarádka a doporučila mi značku Capitola Watches. Tak jsem prošla recenze, které byly hodně pozitivní, cena hodinek se pohybovala kolem 1200,- což je prostě super a ještě slevový kód tuším na 15%.

Tak netrvalo dlouho a jedny jsem si objednala. Na druhý den jsem se ještě rozhodla, že bych chtěla jedny pro mamku k narozeninám, tak jsem objednala druhé. Trvalo to něco málo přes týden a hodinky dorazily. Vypadaly na první pohled krásně, tak jsem si hned ty své vyzkoušela a přišlo zklamání.

Ta kvalita prostě není dobrá. Hodinky měly ohnuté zapínání u pásku, které vlastně ani nefungovalo a celková kvalita kovu byla špatná. Pro všechny co tvrdí že jsou výborné, asi nikdy neměli na ruce hodinky nějaké kvalitnější značky. Ve své sbírce vlastním DW, Michael Kors a Storm, takže so dovolím hodnotit.

Tak jsem si přečetla podmínky, že bych je reklamovala nebo vrátila. A teď to přijde - hodinky, na které byl uplatněn slevový kód nejdou vrátit. Neuvěřitelné. Naštěstí ty, které jsem koupila pro mamku na ty jsem slevový kód neměla, tak jsem se rozhodla vrátit alespoň ty.

Kontaktovala jsem firmu a bylo mi oznámeno, že poštovné hradí zákazník. Na druhý den jsem je ale i tak odeslala. Poštovné bylo okolo 200,-

Hodinky jsem odeslala 12.6.2019 - vyzvednuty byly ale až 26.6.2019! Tak jsem se rozhodla počkat. 11.7.2019 což je měsíc po odeslání teprve přišel email, že hodinky TEN DEN obdrželi a že mi posílají kód na částku za který koupím jiné. Není zas tak těžké zjistit, jak dlouho jim balíček ležel na poště nevyzvednutý a ještě lživý datum.

Zákaznický servis naprosto nulový, kvalita příšerná. Jestli někdy dostanu své peníze zpátky, budu opravdu šťastná, ale už v to ani nedoufám.

Takže za mě tato značka VELKÉ NE! Nemohu doporučit ani vám, ani přes to, že bych ze slevového kódu měla za každý nákup 15 euro...

Jinak ze vzteku z tohohto nákupu jsem se odhodlala si koupit hodinky od Cluse a povím vám, že je to úplně o něčem jiném. Právě probíhaly výprodeje, takže i s náhradním řemínkem stály přesně tolik co ty od Capitola a ta kvalita a servis je úplně o něčem jiném.

Na jednu stranu mě mrzí, že píšu negativní recenzi na značku, která mi byla sympatická, ale zároveň nehodlám sdílet kód, jen proto, abych z něj měla peníze a další lidi byly zklamaní.

Tak jo, to by ode mě bylo všechno, doufám, že máte hezký den a ještě vás tu budu informovat, jak moje raklamace skončila. :-)

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky