3 měsíce za mnou!!!

04.08.2017

Ano je to tu! Finální článek po tom, co jsem 3 měsíce dřela 6 dní v týdnu a místy jsem myslela, že umřu.A vlastně, mám říct tu ideální verzi, nebo raději tu pravdivou? 

Já myslím, že ta pravdivá bude lepší... Na to, jak moc jsem dřela, kolik jsem do toho dala, jsem na první pohled zklamaná. Čekala jsem prostě něco víc, jasně, že člověk nebude mít najednou po 3 měsících postavu jako modelka od Victorias Secret, ale čekala jsem, že se něco stane. Něco víc.

Byla to opravdu dřina ty tři měsíce, cvičení jsem začala nenávidět ještě víc. S běháním se chystám dál pracovat, určitě se toho nechci vzdát, přijde mi to, velmi efektivní pohyb a když jsem se již naučila se k tomu dokopat tak by to byla škoda. Ano pozitivní bod číslo jedna! UMÍM SE K NĚČEMU DOKOPAT!

Pár centimetrů také ale ubylo a určitě se cítím ve svém těle najednou podstatně líp a mnohem sebevědoměji. A moje překvapení teprve přišlo když jsem stoupla na váhu, přes 4,5 kila dole! Takže ono to asi není jen tím, že se cítím lépe uvnitř, ale ono i zvenku něco je. Pouze to já nevidím, když na sebe koukám každý den.

Nevím, jestli bych do celého tohohle procesu šla vyloženě někdy znova, je zničující cvičit téměř každý den po dobu 3 měsíců, když to člověka ještě nebaví, ale obecně jsem se začala více hýbat, více chodit, tancovat (ano pro sebe v pokoji :D). A jsem taková šťastnější. A nějaké ty čísla?

Uběhla jsem celkem: 211,52km

Zhubla jsem celkem 4,8kg

Takže vlastně ano, jsem s celým tímhle "pokusem" spokojená. :) Každému bych něco takového mohla doporučit už jenom proto, aby opravdu otestoval svou vytrvalost a získal ten pocit "Jo, tohle jsem dal!"

A do čeho jsem se ve finále nutila nejvíc? Bylo napsat tenhle článek. :D Ano, přiznávám, datum vložení jsem upravila.

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky